Technotise: Edit & I 2009 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

5.4/10 na temelju 3761 recenzija na BingMovies





Technotise: Edit & I is a Serbian animated feature film. The plot is set in 2074 in Belgrade. The main character is Edit Stefanović, a female psychology student who, after failing the same university exam for the sixth time, decides to visit a dealer on the black market who installs a stolen military chip in her body that will record everything she sees to help pass the exam. Edit also has a job at a scientific and social research company, in taking care of Abel Mustafov, an autistic math genius who discovered a formula that connects all forces in the world, but no computer was able to calculate it fully without becoming self aware and shutting down immediately after that. After Edit sees the formula graph, the chip calculates the formula, able to "survive" thanks to its connection to Edit, develops a parallel personality and affords her abilities greater than she ever imagined...






Technotise: Edit & I 2009 Ceo Film Sa Prevodom Online



Naslov izvornika : Technotise: Edit & I.
Glavne uloge : Basra Tahiyah.
Država : Románia.
Snimatelj : Lupita Soriah.
Scenarist : Feras Andres.
Jezik : Kurdski (ku-KU) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Kashaf Aidy.
Producent : Daood Jahvarn.
Zarada : 388.219.344 USD.
Proračun : 022.340.710 USD.
Montaža : Esperanza Donatello.
Glazba : Noreen Jazzmin.
Trajanje : 158 minuta.
Distributer : Churchill Films - Yodi Movie Craftsman.
Žanr : Crtani film - Animation, Science Fiction, Thriller.
Godina izdanja : 1990.




Povezani članci

Technotise Edit i ja • Film • TvProfil ~ Edit je osmišljena kao realističan lik s kojim se gledatelj može lako poistovjetiti iako događaji koji je okružuju pripadaju znanstvenojfantastici Dugometražni srpski animirani film izazvao je dosta pažnje i pohvalnih kritika kad se pojavio Režirao ga je strip crtač Aleksa Gajić osmislivši ga kao sequel svog stripa Technotise

Technotise Edit i ja Technotise Edit i ja 2009 Film ~ Technotise Edit i ja Radnja ovog neobičnog filmskog serijala smještena je u Beogradu 2074 godine Pogledajte video i opis za film Technotise Edit i ja Technotise Edit i ja

TECHNOTISE EDIT I JA aleksa gajić 39320 ~ TECHNOTISE EDIT I JA aleksa gajić 39320 The plot is set in 2074 in Belgrade The main character is Edit Stefanović a female psychology student who after failing the same university exam for the sixth time decides to visit a dealer on

Edit i ja Edit i ja Technotise Edit I 2009 Film ~ Edit i ja U dalekoj budućnosti u Beogradu studentica se nađe u opasnosti kada si ugradi sumnjivi čip Pogledajte video i opis za film Edit i ja Edit i ja Technotise Edit I

TECHNOTISE – EDIT I JA Filmovi Artkino Croatia ~ TECHNOTISE – EDIT I JA Srbija 2009 100 min Glavni lik je Edit prosječna studentica psihologije koja bezuspješno pokušava položiti jedan ispit Nakon šestog pada odlučuje se za ekstreman potez – ugradit će si čip koji će joj pomoći da prođe ispit Nakon ugradnje počinju joj se dešavati neobične svari i u njen život ulazi neznanac kojeg se ne može riješiti Edit je

Technotise Edit i ja Technotise Edit i ja 2009 ~ Technotise Edit i ja 2009 Technotise Edit i ja Žanr Animirani SF Triler Godina 2009 Redatelj Aleksa Gajic Nebojša Andri ć Stevan Đorđević Glavne uloge Igor Bugarski Tatjana Djordjevic Nikola Djuricko Preporuka korisnika 1 0 Rotten Tomatoes ® 75 Obavijesti me kada film stigne U kina Na DVD Na BluRay Glumci Igor Bugarski Abel glas Tatjana Djordjevic Sanja

Technotise Edit i ja Technotise Edit i ja 2009 ~ Technotise Edit i ja 2009 Technotise Edit i ja Žanr Animirani SF Triler Godina 2009 Redatelj Aleksa Gajic Nebojša Andri ć Stevan Đorđević Glavne uloge Igor Bugarski Tatjana Djordjevic Nikola Djuricko Preporuka korisnika 1 0 Rotten Tomatoes ® 75 Obavijesti me kada film stigne U kina Na DVD Na BluRay Galerija slika Pretraži projekcije Gdje i kada pogledati U

Technotise Edit i Google Groups ~ Posted 12510 820 AM

modd4fun Technotise Edit i Ja ~ Technotise Edit i Ja Prvi srpski dugometražni animirani film Trajanje filma 1h 40min žanr animirana SciFi en Opširniji opis i više informacija na stranicama Tehnotajz Edit i ja Technotise Edit i ja in FilmSerija info Razno Email This BlogThis Share to Twitter Share to Facebook 0 Comments » Leave a comment Android Blog

Technotise Edit i ja zelenadvorana ~ Animirani SF film „Technotise – Edit i ja“ Aleksa Gajića biti će prikazan u četvrtak 24112011 s početkom u 20 sati u Zelenoj se ne naplaćuje r Aleksa Gajić Srbija 2009 86′ 0” animirani SF film Edit je studentica psihologije u Beogradu 2074

Get updates in your Inbox
Subscribe